Etykiety

Decoupage (1) Różne (1)

wtorek, 12 lutego 2013

Trochę o początkach...

Swoją przygodę z techniką decoupage zaczęłam dosyć banalnie. Zobaczyłam w internecie szkatułkę zrobioną tą metodą. Postanowiłam sprawdzić na czym ona polega. Następnym krokiem było wybranie się do sklepu plastycznego i zakup dwóch farb akrylowych, serwetki, kleju i lakieru. Potem było już tylko oglądanie różnych zdjęć w internecie i zaczęło się...
Pierwsze pod pędzel poszły puszki i słoiki po kawie. Z czasem ozdabiałam wszystko, co tylko wpadło w moje ręce. Poniżej przedstawiam kilka z moim pierwszych projektów :)
Jak widać, uwielbiam wszelkiego rodzaju ciapki. To pewnie przez moje zamiłowanie do impresjonizmu i ekspresjonizmu...

 Pudełko kartonowe z przegródkami.
 Słoik na kawę.
Szkatułka miała przezroczystą pokrywę, więc zdecydowałam się to zmienić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz