Etykiety

Decoupage (1) Różne (1)

niedziela, 10 lutego 2013

Witajcie!

Witajcie! 
Jestem niespokojną duszą, którą interesuje wszystko co piękne i oryginalne. 
Gdy usłyszałam o technice decoupage od razu kupiłam farbki, serwetki i wzięłam się do pracy. 
Innym razem ktoś pokazał mi coś zrobionego z filcu, więc też postanowiłam spróbować. 
Byłam na warsztatach filcowania, robienia biżuterii z guzików. 
Uważam, że ze wszystkiego można stworzyć coś ładnego. Nie boję się wyzwań, wszędzie widzę inspirację. Jeżeli coś robię to chcę żeby to było piękne, niepowtarzalne i dopracowane. 
 
Jeżeli coś Ci się podoba, napisz, mogę wykonać dowolny projekt. Nawet jeżeli czegoś jeszcze nie robiłam to bardzo chętnie spróbuję zrobić.

A tutak mała próbka mojej twórczości.


Z czasem postaram się zamieścić jeszcez więcej zdjęć. 
 Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i podglądających! 
 

1 komentarz: